2019. december 27., péntek

Köszi mindent 2019!



5 nap és berobban 2020! Búcsúztathatnám méltó módon is 2019et, de az egész éves szarkupac adagomat kihordtam 1 hónap alatt, szóval csillagos ötössel jutalmazom magam, mert türelem téren tényleg sokat fejlődtem, már csak a 3. nap után akartam ordítva falnak rohanni, és sokszor inkább nevettem egy pohár pálinkával a kezemben, és nem tudtam sírni. Nekem most tényleg jól esett a karácsonyt pihenéssel és kajálással eltölteni. Néha diskuráltam a kutyámmal mintha agybajom lenne, és komolyan válaszolt is. Leginkább annyit, hogy "neked gazdám tényleg elmentek otthonról. " Na de ő tényleg feltétel nélkül szeret! 

2020 elhozza a megújulást. Állítólag. Én készülök rá. 1 hónapja azzal traktálom a barátnőmet, hogy az új évben én bizony szankciókat vezetek be magammal szemben. Soha nem a megálmodása, inkább a kivitelezése mondd csődöt. De most nem. Most nem hagyom. 

2020 elhozza az erős alapokat, felnyitja a leragadt szemeket, begyógyítja a felhasadt sebeket, újra értelmezi az elszalasztott lehetőségeket. Nyilván tudjuk, hogy a szám a mondat elején igazából mindegy, de a hozzáállás egy új év kezdetekor nem mindegy. Úgyhogy, én tök hálás vagyok az idei évemért, megismertem nagyon jó embereket, bele állhattam szerepekbe, megmutathattam magamnak, hogy határ tényleg a csillagos ég, és hogy zuhanjak akármilyen mélyre is, úgyis kimászok. 

Gyere 2020, már úgy várlak! 
-Dóri-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése